شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری


پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمان ­ ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمان ­ ها و از جمله بانک ­ ها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آن ­ ها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری می­تواند یک راه ­ کار مناسب باش ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.