بررسی وضعیت سیستم ارتباط با مشتری در پست بانک شهرستان مشهد و مطالعه امکان سنجی استقرار CRM در این بانک


پژوهشی با عنوان بررسی وضعیت سیستم ارتباط با مشتری در پست بانک شهرستان مشهد و مطالعه امکان سنجی استقرار CRM در این بانک به صورت ورد و پی دی اف چکیده: در حالی که با رقابتی­تر شدن و فراهم آمدن گزینه­های متعدد برای مشتریان در بازارها سازمان­ها بیش از پیش سعی در حفظ مشتریان موجود خود دارند، رویکردی چون مدیریت ارتباط با مشتری می­تواند به عنوان راه­حلی نهایی تلقی گردد. هرچند نتایج مطالعات متعدد نشان می­دهد که بسیاری از پروژه­های بکارگیری نظام مدیریت ارتباط با مشتری در ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.