بررسی تاثیر فرهنگ بر ارزش برندهای خدماتی

پژوهشی با عنوان بررسی  تاثیر فرهنگ بر ارزش برندهای خدماتی به صورت ورد و پی دی اف چکیده:  در دنیای رقابتی امروز، برند ابزاری برای ترویج  افزایش ارزش محصولات و همچنین یکی از با ارزش­ترین دارایی­های شرکت می­باشد و فرهنگ نیز به عنوان منبعی است که می­تواند موقعیت رقابتی سازمان را بالا ببرد و شامل ارزش­ها، محصولات و نشانه­های اعضای سازمان و رفتارشان است و به طور کلی بیانگر شخصیت سازمان می­باشد. در این پژوهش تلاش شد ه است تا تاثیر فرهنگ بر اساس الگوی ا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.