شناسایی و درجه‌بندی عوامل کیفیت خدمات مالی با استفاده از منطق فازی


پژوهشی با عنوان شناسایی و درجه‌بندی عوامل کیفیت خدمات مالی با استفاده از منطق فازی به صورت ورد و پی دی اف چکیده: همراستا کردن خدمات ارایه شده به مشتریان با نیازهای واقعی آنها را می توان کلید موفقیت در تجارت دانست. رشد سریع در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان به یک اصل در بازار رقابتی موسسات مالی به ویژه بانک ها تبدیل شده است.  بنابراین باید نیازهای اصلی و اساسی مشتریان به طور دقیق شناسایی شوند تا بتوان به آنها خدمت با کیفیت عرضه کرد که ارایه خدمات مناسب به مشتریان آنها را راضی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.