مقایسه کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بین بانک های دولتی و مؤسسات مالی استان خراسان جنوبی


پژوهشی با عنوان مقایسه کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بین بانک های دولتی ومؤسسات مالی استان خراسان جنوبی به صورت ورد و پی دی اف چکیده: مدیریت ارتباط با مشتری جهت شناخت رفتارها و نیازهای مشتریان به منظور ایجاد ارتباطات موثر با آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم یکی از جدیدترین روش های ارتباطی و مشتری گرایی می ‎ باشد که سالیانه سرمایه گذاری زیادی برای راه اندازی این سیستم، آموزش و گسترش آن در سطح دنیا انجام می ‎ پذیرد. هدف پژوهش حاضر مقایسه اجرای مدیریت ارتباط با مشتری ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.