مدل یکپارچه خلق ارزش مبنی بر مدل پالایش شده ی کانو و استراتژی اقیانوس آبی


فایل مقاله :pdf  سال انتشار :2011 تعداد صفحات :4 فایل ترجمه : word , pdf تعداد صفحات :11   چکیده: برای یک بنگاه اقتصادی در عصر حاضر این کافی نیست که صرفا مشریانش را راضی کند؛برای این که یک شرکت واقعا موفق باشد باید برای مشتریانش ارزش ایجاد کند.در انجام این کار ھمچنین ممکن است ارزش توسط مشتری نشات بگیرد و ایجاد شود . در این رابطه مطالعه ی حاظر ابتدا به باز تعریف اقلام ارزش مشتری با پیشنھاد یک قلم " ارزش خلاقانه " می پردازد.پس از آن مقالھ بھ کاوش درباره ی مفاھیم مرتبط با مدل تص ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.