پاورپوینت خوشه بندی فازی

پاورپوینت-خوشه-بندی-فازی
پاورپوینت خوشه بندی فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 1732 کیلوبایت
قیمت: 4400 تومان

توضیحات:
پاورپوینت خوشه بندی فازی (Fuzzy Clustering) در 20 اسلاید، ارائه کلاسی کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع، در قالب فایل pptx

فهرست برخی از مطالب:
گذری بر یادگیری ماشین و کاربردهای آن
مفاهیم خوشه بندی
- معرفی
- مراحل فرآیند خوشه بندی
- روش های خوشه بندی
خوشه بندی فازی
- رویکرد فازی
- افراز فازی
- خوشه بندی فازی احتمالی
- خوشه بندی فازی تخت
کاربردهای خوشه بندی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه ارزیابی مدیریت دانش در سازمان

پرسشنامه-ارزیابی-مدیریت-دانش-در-سازمان
پرسشنامه ارزیابی مدیریت دانش در سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 464 کیلوبایت
قیمت: 5400 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد ارزیابی مدیریت دانش در سازمان مشتمل بر 24 سئوال است که در سال 2003 توسط شرون لاوسون ساخته شده است. این پرسشنامه در قالب اندازه گیری طیف لیکرت به همراه توضیحات مربوطه در خصوص سئوالات مرتبط با 6 بعد مدیریت دانش است.
شش بعد قابل سنجش در این پرسشنامه عبارتند از:
1- دانش آفرینی
2- جذب دانش
3- سازماندهی دانش
4- ذخیره دانش
5- انتشار دانش
6- کاربرد دانش

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های تحقیقاتی

تحقیق-استفاده-از-زنجیره-بحرانی-در-کاهش-زمان-و-هزینه-های-پروژه-های-تحقیقاتی
تحقیق استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های تحقیقاتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 165
حجم فایل: 2894 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

توضیحات:
تحقیق استفاده از زنجیره بحرانی در کاهش زمان و هزینه های پروژه های تحقیقاتی، در 165 صفحه بهمراه کلیه ضمائم مربوطه.

چکیده:
عدم موفقیت پروژه ها در یک نرخ هشداردهندهای قرار دارد. ارزیابیهای کمی نشانگر اینست که تقریبا 30% پروژه ها قبل از کامل شدن منتفی می گردند که این امر، اتلاف زمان، هزینه و تلاشهای صرف شده را در بر خواهد داشت. مابقی پروژه ها نیز معمولا یا در تحویل کامل حوزه کاری اولیه (به لحاظ ابعاد کار و کیفیت آن) شکست می خورند یا دیرتر تحویل می شوند و یا بودجه های آنا از حد تجاوز می کند. مطابق تحقیقات صورت گرفته، اکثریت قریب به اتفاق پروژه های توسعه در مورداهداف زمان وهزینه با گذشتن 40% تا 200% از حد پیش بینی شده، شکست می خورند. این شکستها میلیاردها دلار را در هر سال صرف خود می کنند، ضمن اینکه در همه فرهنگها و برای هر نوع از پروژه ها اتفاق می افتند. تلاشها برای بهبود عملکرد پروژه ها، به دلیل ساختاری که برنامه ریزی و مدیریت پروژه سنتی ومتداول دارند، کمتر نتیجه داده است. در سالهای اخیر روشی بر مبنای تئوری محدودیتها ‏‎(TOC)‎‏ توسط دکتر گلدرات ارائه گردیده است که در آن سعی شده تا ضمن کوتاه شدن زمان اجرای پروژه، ایمنی زمان تحویل آن تامین گردد، برنامه ریزی و کنترل پروژه ساده تر شود، مدیریت آن تسهیل گردد، رضایتمندی تیم پروژه بالاتر رود و خروجی پروژه با همان منابع افزایش یابد. این روش نوین که در برخی از کشورها کاربرد پیدا کرده و تنها چهار سال از عمر آن می گذرد، به زنجیره بحرانی ‏‎(Critical Chain)‎‏ مشهور شده است. بکارگیری موفق این روش به دلیل ویژگیهای خاص آن نیازمند تغییر در سازمان و اجزای آن می باشد. این تحقیق ضمن ارائه روش مذکور، آن را در مورد یک نمونه عملی بکارگرفته است و با بیان نقاط ضعف و قوت آن در عمل، به نحوه و چگونگی تغییرات رفتاری افراد و سازمان پرداخته است.
در تحقیق حاضر همچنین الگوریتمی جهت پیاده سازی این روش پیشنهاد شده است که استفاده سازمانها از آن می تواند برای اجرای موفق، کمک شایانی نماید. علیرغم وجود برخی نقاط ضصف در روش زنجیره بحرانی، بکار بستن آن در سازمانهایی که عمده فعالیتشان بصورت پروژه است، می تواند آنان را متحول سازد و نوید دهنده دوره جدید و موفقیت آمیزی از زندگیشان باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات
مقدمه
سابقه و ضرورت انجام تحقیق
تعریف مسئله و بیان اصلی تحقیق
جنبه جدید بودن و نوآوری طرح
روش تحقیق
نحوه ارائه مطلب و تحقیق
فصل دوم: مبانی و خصوصیات روشهای کنترل پروژه
مقدمه
دروه های گسترش محصولات
تاریخچه کنترل پروژه و روشهای برنامه ریزی
بررسی و ارزیابی روشهای سنتی برنامه ریزی پروژه
تئوری محدودیتها
متدولوژی زنجیره بحرانی
تبدیل یک برنامه ریزی مسیر بحرانی به برنامه ریزی زنجیره بحرانی
مبانی برنامه ریزی پروژه
موفقیت با زنجیره بحرانی
خلاصه زنجیره بحرانی
فصل سوم: نقد و بررسی روش زنجیره بحرانی
تعامل با زمانهای میانگین هر فعالیت
انباشتن بافر
رفع ناسازگاری منابع
سازمان
مشخص نمودن هدف
ساختن شبکه
نرم افزار زنجیره بحرانی
مزایای غیرملموس
مزایای غیر ملموس
نقاط ضعف زنجیره بحرانی
خلاصه
فصل چهارم: تغییر برای پیاده سازی زنجیره بحرانی
مقدمه
مدل پیاده سازی
چشم انداز پایانی
تئوری پیاده سازی
مدل مقاومتی گلدرات
برنامه تغییر
حرکت به جلو
اندازه گیری و کنترل پیاده سازی
خلاصه
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه
الگوریتم پیشنهادی جهت پیاده سازی زنجیره بحرانی
توصیف قدمهای الگوریتم
کلیدهای فرهنگی برای پیاده سازی موفق
فصل ششم: پیاده سازی زنجیره بحرانی در پروژه تحقیقاتی ارزیابی بتن های سیستم فاضلاب شهری
...
فصل هفتم: تحلیل و نتیجه گیری
دستاوردهای پروژه
نتیجه گیری
زمینه هایی برای تحقیقات آتی
فهرست منابع


برای دریافت مشاوره در خصوص این تحقیق یا سفارش انجام هر یک از بخشهای پایان نامه های مرتبط با این موضوع،  با ما در تماس باشید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...

تحقیق-ارائه-مدل-بهبود-کیفیت-خدمات-در-صنایع-تکنولوژی-اطلاعات-با-استفاده-از-qfd-منطق-فازی-و--
تحقیق ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 1570 کیلوبایت
قیمت: 9500 تومان

توضیحات:
تحقیق با عنوان ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در کشورهای توسعه یافته همگام با رشد و پیشرفت سیستمها و فنون مدیریت کیفیت در بخش صنایع تولیدی، در صنایع ارائه خدمت نیز در بکارگیری مدلها و فنون مدیریت و تضمین کیفیت پیشرفتهای چشمکیری صورت گرفته است. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه نیازهای اولیه باعث توجه تک بعدی و غیر معقول به امر تولید گشته است و باعث کم کاری در بخش کیفیت خدمات در این کشورها شده است. از این رو در این تحقیق بهبود خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. در این میان روش QFD روش بسیار موثر و کارا برای تحقق مشتری گرایی در سازمان می باشد که از نظر سازمانها و شرکتهای پیشرو در داخل کشورمان نیز به عنوان یک روش موثر در جهت برآورده ساختن نیازهای مشتری شناخته شده و بارها بکار گرفته شده است. برخی ایرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در ندای مشتری و عدم قطعیت در تعیین مقادیر هدف.

در این تحقیق با ارائه یک مدل ترکیبی از "گسترش کارکردهای کیفیت (QFD) و منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی، سعی شده تا بر این نقاط ضعف غلبه شود و گامی در جهت بهبود و توسعه مدلهای کیفیت در زمینه خدمات برداشته شود تا بتوان در آینده با کارهای مشابه در این زمینه، خلاء موجود را کاهش داد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی الزامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

جزوه حسابداری بانکی

جزوه-حسابداری-بانکی
جزوه حسابداری بانکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 780 کیلوبایت
قیمت: 4800 تومان

توضیحات:
جزوه کامل حسابداری بانکی در قالب فایل pdf و در حجم 139 صفحه.

این جزوه حاوی مباحث کلی حسابداری بانکی به همراه مثالهای متنوع جهت تفهیم موضوع است. برخی از فصول مورد بحث در این جزوه 139 صفحه ای عبارتند از: مبانی و اصول حسابداری، انواع عملیات بانکی ، مدل حسابداری و تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی، جمع آوری اطلاعات مالی، تراز آزمایشی و دفاتر روزنامه و کل و ... می باشد.این جزوه که در نوع خود کاملترین می باشد، بخصوص برای آمادگی در خصوص آزمونهای استخدامی بانکها و بویژه برای افرادی که می خواهند به درک درستی از مباحث حسابداری و کاربرد آن در بانکداری برسند، مفید است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل یکم : مبانی و اصول حسابداری
تاریخچه حسابداری
اهمیت حسابداری
موضوع حسابداری
تعریف حسابداری
اصول شناخت و اندازه گیری عناصر حسابداری
اصل بهای تمام شده
اصل تحقق درآمد
اصل تطبیق هزینه ها با درآمدها
اصل افشاء
قلمرو حسابداری
حسابداری مالی
حسابداری مدیریت
حسابداری بهای تمام شده
حسابداری دولتی
حسابداری داخلی
حسابرسی
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
فصل دوم : انواع عملیات بانکی ، مدل حسابداری و تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی
مدل حسابداری
دارایی
حساب وجه نقد
وجوه در راه
حساب تمبر مالیاتی
حساب سپرده قانونی
حساب تسهیلات اعطایی قرض الحسنه
حساب تسهیلات اعطایی مضاربه
حساب تسهیلات اعطایی جعاله
حساب تسهیلات اعطایی فروش اقساطی
حساب موجودی انبار
حساب اموال منقول
عملیات انتقال
سند حسابداری بین واحد ها
اسناد بین واحد وارده
اسناد بین واحد وارده- بدهکار
اسناد بین واحد وارده - بستانکار
اسناد بین واحد صادره
نمونه اسناد حسابداری
تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی
معادله حسابداری و ترازنامه
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
تمرین
فصل سوم : جمع آوری اطلاعات مالی
T حساب
ثبت معاملات در حساب ها
مانده گیری حساب ها
تراز آزمایشی
ثبت های حسابداری
ثبت ساده
ثبت مرکب
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
تمرین
مسائل
فصل چهارم : شیفریه ، تراز آزمایشی و دفاتر روزنامه و کل
شیفریه
مراحل تهیه شیفریه
تراز آزمایشی دو ستونی
تراز آزمایشی چهار ستونی
ثبت عملیات و استخراج شیفریه و تراز آزمایشی
ضرورت استفاده از دفاتر قانونی
اصلاح حساب های دفتر کل
بخش دوم : مراحل حسابداری بانکی در پایان دوره مالی
تهیه تابلوی سود و زیان ( صورت سود و زیان )
بستن حساب موقت
تهیه تراز آزمایشی اختتامی
بستن حساب های دائمی
انتقال مانده حساب های دائمی به دفاتر سال جدید
سوالات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.