توضیحات:
مقاله ترجمه شده اثرات رفتار فروش اخلاقی از
طریق تئوری هزینه مبادله؛ مشتری به چه کسی وفادار است؟، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه به
همراه مقاله زبان اصلی. این فایل توسط مترجم برای فرافایل ارسال گردیده است.
این
مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت
کنید. فایل زبان انگلیسی 10صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.
عنوان مقاله زبان اصلی:
Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal?
سال انتشار: 2012
محل انتشار: The Journal of International Management Studies
چکیده:
در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.
بخشی از
مقدمه:
در محیط رقابتی امروز، یکی
از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند،
به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت
رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی،
اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است.
به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات
کسب و کار شناخته می شود.
در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.
توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری، در قالب فایل word و در حجم 22 صفحه.
علم بازاریابی شاهد تلاشها و تحقیقات قابل توجهی در زمینه موضوع اخلاق بوده است. این مساله به این دلیل است که بازاریابی، به صورت عام و بویژه رابطه خریدار- فروشنده، حیطه ای است که مشکلات اخلاقی زیادی در آن به وقوع می پیوندد. در حال حاضر تحقیقات گسترده ای با تمرکز بر اخلاق در حال انجام می باشد، اما غالب این تحقیقات از تعامل دو جانبه خریدار- فروشنده بر جنبه فروشنده تمرکز یافته است و مطالعات نسبتاً اندکی در خصوص اخلاق با توجه به جنبه مصرفکننده صورت پذیرفته است. غالب جنبههای رفتار مصرف کننده متاثر از اخلاق می باشد. لذا «اخلاق مصرف کننده» به عنوان قوانین اخلاقی، اصول و استانداردهایی که رفتار یک شخص (یا گروه) را در زمینه انتخاب، خرید، استفاده یا فروش یک کالا یا خدمت هدایت می نماید، تعریف می شود.
بازاریابی همواره در جامعه متهم به استفاده از دروغ، تقلب، تجاوز به حریم خصوصی افراد، آلودگی های زیست محیطی، ترویج مصرف گرایی و بی توجهی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده است، در حالیکه بازاریابی با هدف کمک به اقتصاد کشورها و تأمین خواسته های مصرف کنندگان شکل گرفته است. علت اصلی این اتهامات، غفلت اکثر شرکتها از ابعاد اجتماعی بازاریابی بوده است که موجب انحراف از آرمانهای بازاریابی در راه افزایش سودآوری گردیده است. شرکتهای متخلف اینگونه اندیشیده اند که رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی از میزان دسترسی آنها به اهداف اقتصادی می کاهد، درحالیکه در عصر بازاریابی امروز، شرکتی که پایبند به اصول اخلاقی بازاریابی نباشد و یا حتی فروشندگان آن رفتار فروش اخلاقی را رعایت نکنند، می تواند موجب سلب اعتماد مشتری از فروشنده و سازمان متبوعش گردد و در پی آن وفاداری مشتریان را تحت تأثیر شدیدی قرار دهد.
توضیحات:
توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد با
موضوع اجرای مهندسی ارزش با رویکرد TOC در واحد نت خطوط لوله
انتقال گاز، در قالب فایل word و در حجم 7 صفحه.
طرح مسئله:
توضیحات
تحقیق تاثیر افزودن شیرخشک کم چرب و
پرچرب بر بیاتی نان حجیم، در قالب فایل word و در حجم 149 صفحه.
چکیده:
بیاتی نان از جمله مسائلی است که سالیان دراز توجه بسیاری از محققین را به خود معطوف داشته است و همواره در پی آن بودند که آن را به تأخیر بیاندازند. یکی از راه های تعویق در بیاتی نان، افزودن مواد لبنی از جمله شیرخشک می باشد. در این تحقیق شیرخشک کم چرب و پرچرب در مقادیر 5٪ وزن آرد به خمیر نان حجیم افزوده و طی روزهای اول، سوم و پنجم نگهداری با آزمون های تعیین رطوبت پوسته و مغز به صورت جداگانه، سفتی بافت توسط دستگاه TPA، نشاسته محلول به روش طیف سنجی، آزمون حسی، رنگ سنجی بوسیله دستگاه هانترلب و آنالیز حرارتی روبشی تفاضلی توسط دستگاه DSC به منظور تعیین نشاسته رتروگرید شده، مورد ارزیابی قرار گرفت تا تأثیر چربی شیرخشک بررسی شود. نتایج حاصل در قالب طرح کاملا تصادفی ساده با استفاده از نرم افزار9.1 SAS انجام گرفت. به منظور مقایسه میانگینها از آزمون چند دامنه ای دانکن در سطح احتمال 05/0 p≤استفاده گردید.یافته ها نشان داد که شیر خشک کم چرب به دلیل داشتن پروتئین و لاکتوز بیشتر (نسبت به شیر خشک کامل) و شیر خشک پرچرب به دلیلداشتن چربی، حدوداً به یک میزان در به تأخیر انداختن بیاتی نقش دارند و افزودن چربی شیر خشک در این میزان تأثیر زیادی بر پارامترهای ارزیابی شده نداشت.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول(کلیات تحقیق)
1-1- مقدمه
1-2- گندم
1-2-1- تاریخچه گندم
1-2-2- پروتیئن های گندم
1-2-2-1- پروتیئن های غیرگلوتنی
1-2-2-2- پروتئین های گلوتنی
1-2-3- آنزیم های گندم
1-2-4- نشاسته گندم
1-2-5- کیفیت گندم وحجم نان
1-3- سهم نان در سبد غذایی ایرانیان
1-4- تعریف نان
1-4-1- انواع نان
1-4-2- نان حجیم و انواع آن
1-4-3- ویژگی نان حجیم
1-4-4- استاندارد انواع نان حجیم و نیمه حجیم
1-4-5- برتری نان حجیم
1-5- برخی از اصول نانوایی
1-5-1- تأثیر مواد و اجزاء در نانوایی
1-5-2- ور آمدن خمیر
1-5-2-1- مخمر
1-6- مراحل مختلف فرآیندهای فیزیکوشیمیایی حین تولید نان
1-7- بیاتی در نان
1-8- تئوری های بیاتی
1-9- انواع بیاتی
1-9-1- بیاتی پوسته
1-9-2- بیاتی مغز
1-9-2-1- نقش نشاسته در بیاتی مغز
1-9-2-2- نقش گلوتن در بیاتی مغز
1-9-2-3- نقش توزیع مجدد آب بین نشاسته و گلوتن در بیاتی
1-10- روش های کاهش بیاتی
1-11- روشهای اندازه گیری شدت بیاتی
1-11-1- روشهای شیمیایی
1-11-1-1- تعیین کل مواد جامد محلول
1-11-1-2- تعیین نشاسته محلول
1-11-1-3- تعیین قدرت تورم مغز نان
1-11-1-4- تعیین میزان رطوبت
1-11-2- روشهای ماکروسکوپیک
1-11-2-1- روشهای حسی
1-11-2-2- روشهای رئولوژیکی
1-11-2-2-1- اینستران
1-11-2-2-2- تعیین مشخصات فارینوگرام
1-11-2-2-3- تعیین مشخصات آمیلوگرام
1-11-2-2-4- تعیین مشخصات اکستنسوگرام
1-11-3- روشهای آنزیمی
1-11-4- روشهای مبتنی بر خصوصیات مولکولی
1-11-4-1- رزنانس مغناطیسی هسته ای(NMR) )
1-11-4-2- روش تصویربرداری با رزنانس مغناطیسیMRI))
1-11-5- تکنیک های میکروسکوپی
1-11-5-1- میکروسکوپی نوری و پلاریزه
1-11-5-2- میکروسکوپی الکترونیSEM) )
1-12- تاریخچه خشک کردن شیر
1-13- شیرخشک
1-13-1- پودر شیر بدون چربی
1-13-2- پودر شیر کامل
1-14- تولید پودر شیرخشک
1-15- کاربردهای مختلف شیر خشک
1-16- جنبه های مجهول و مبهم تحقیق
1-17- متغیرهای مربوط به مسأله
1-18- فرضیات تحقیق
1-19- اهداف تحقیق
فصل دوم(منابع پیشین)
2-1- خلاصه ای از فرضیه های بیاتی از نظر چگونگی و عوامل مؤثر بر بروز آن
2-2- پژوهش های انجام شده در زمینه افزودن مواد و عوامل مؤثر بر بیاتی نان
3-2- خلاصه ای از افزودن مواد لبنی به نان
فصل سوم(مواد و روش ها)
3-1- زمان و مکان تحقیق
3-2- مواد مورد استفاده
3-2-1- آرد
3-2-2- آب
3-2-3- نمک طعام
3-2-4- مخمر
3-2-5- شیر خشک کم چرب
3-2-6- شیر خشک پر چرب
3-2-7- کیسه پلی اتیلن
3-3- روش تهیه نان حجیم
3-3-1 فرمولاسیون خمیر
3-3-2 مراحل تهیه خمیر
3-4- آزمون ها
3-4-1- آزمون های شیمیایی
3-4-1-1- روش تعیین رطوبت روش مرجع A 14-44 AACC))
3-4-1-2- روش تعیین پروتئین روش مرجع1-150 ICC) 57
3-4-1-3- روش تعیین خاکستر روش مرجع01-08 AACC))
3-4-1-4- روش اندازه گیری pH استاندارد ملی ایران شماره 37)
3-4-1-5- تعیین میزان چربی روش مرجع30-25 AACC))
3-4-1-6- اندازه گیری مقدار گلوتن مرطوب روش مرجعA 12-38 AACC) )
3-4-2- آزمون های تعیین بیاتی
3-4-2-1- آزمون رطوبت پوسته و مغز
3-4-2-2- سفتی بافت
3-4-2-3- نشاسته محلول به روش طیف سنجی
تهیه محلول ها و منحنی استاندارد
3-4-2-4- آنالیز حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
3-4-2-5- آزمون حسی
3-4-2-6- رنگ سنجی
3-5- تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم(نتایج)
4-1- نتایج مربوط به تعیین محتوی رطوبت پوسته نان
4-2-نتایج مربوط به تعیین محتوی رطوبت مغز نان
4-3- نتایج مربوط به تعیین سفتی بافتTPA))
4-4- نتایج مربوط به تغییرات نشاسته محلول
4-5-نتایج آزمون ارزیابی حسی
4-6- نتایج مربوط به آنالیز رنگ
4-6-1- فاکتور L پوسته نان
4-6-2- فاکتور L مغز نان
4-6-3- فاکتور a پوسته نان
4-6-4-فاکتور a مغز نان
4-6-5-فاکتور b پوسته نان
4-6-6-فاکتور b مغز نان
4-7- نتایج مربوط به آزمون حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)
5-1- رطوبت پوسته و مغز نان
5-2- بافت نمونههای نان
5-3- تغییرات نشاسته محلول
5-4- مقایسه خصوصیات حسی نمونههای نان
5-5-آنالیز رنگ
5-6-آنالیز حرارتی روبشی تفاضلیDSC))
5-7- نتیجه گیری کلی
5-8- پیشنهادات