بررسی عوامل موثر در تمایل مصرف کنندگان به خرید مواد غذایی


پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر در تمایل مصرف کنندگان به خرید مواد غذایی به صورت ورد و پی دی اف چکیده: دراین مقاله سعی شده است که عوامل مؤثر بردرگیری با محصولات غذایی مورد بررسی قرار گیرد. عوامل مؤثر برخرید محصولات غذایی (از قبیل : طعم ،قیمت ، مغذی بودن ، سهولت تهیه ، نام تجاری ،تبلیغات ودسترسی آسان ) نیز بررسی می شود . هدف : تعیین عواملی است که بر در گیری با محصولات غذایی تأثیر می گذارند وآماده کردن لیستی از مصرف کنندگانی که با محصولات غذایی درگیر هستند و یا اصلا درگیر نیستند . این پژو ...

بررسی رابطه بین اعتماد و پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان بانک ملت استان گلستان


پژوهشی با عنوان  بررسی رابطه بین اعتماد و پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان بانک ملت استان گلستان به صورت ورد و پی دی اف چکیده: امروزه عدم امنیت و اعتماد مهمترین و اصلی ترین نگرانی کاربران بانکداری الکترونیکی می باشد. برای کاربران بانکداری الکترونیک که به شبکه اینترنت وصل می شوند تا از خدمات این نوع بانکداری استفاده کنند، اعتماد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اعتماد نیز در صورتی بوجود می آید که شخصی باور کند که طرف مقابل وی ...

تأثیر افزایش سرمایه در افزایش بهره وری در واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی


پژوهشی با عنوان تأثیر افزایش سرمایه در افزایش بهره وری در واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی به صورت ورد و پی دی اف چکیده: هدف این تحقیق بررسی رابطه میان موجودی سرمایه در گروه های صنعتی استان خراسان رضوی بر افزایش بهره وری نیروی کار و بهره وری کل عوامل تولید در دوره 1386-1382 می باشد. به این منظور ابتدا  به بررسی ادبیات موضوع موجود در زمینه بهره وری، اهمیت بهره وری، سابقه بهره وری در آسیا پرداخته خواهد شد. سپس به طور خلاصه تاریخچه صنعت در استان خراسان رضوی از ابعاد مختلف بررسی خواه ...

شناسایی عوامل مؤثر در افزایش صادرات از دیدگاه صادرکنندگان ایران


پژوهشی با عنوان شناسایی عوامل مؤثر در افزایش صادرات از دیدگاه صادرکنندگان ایران به صورت ورد و پی دی اف چکیده: تا کنون پژوهشهای گوناگونی در حوزه صادرات کالاهای خاص انجام گرفته است اما پژوهش حاضر اولین پژوهشی است که در زمینه متغیرهای تأثیر گذار در افزایش صادرات در ایران انجام گرفته است. هدف این پژوهش بررسی متغیرهای تأثیر گذار در صادرات است. در این تحقیق تلاش شده عوامل مؤثر در افزایش صادرات از دیدگاه صادرکنندگان ایران تحت مدلی بررسی گردد. عوامل اصلی این تحقیق عبارتند از: عامل فردی (تحصیلا ...

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد


پژوهشی با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل  (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: این پژوهش با هدف ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک و با استفاده از مدل ای­کوال صورت گرفته است. در این تحقیق، سئوال اصلی که پیش روی محقق قرار دارد این است که: آیا شهروندانی که از خدمات الکترونیک شرکت ایرانسل استفاده می­کنند از کیفیت ارائه این خدمات رضایت دارند؟ طبق این مدل، رضایت از کیفیت خدمات الکترونیک به رضایت از قابلیت استفاده، رضایت از کیفیت اطلاعات ...