
پژوهشی با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: این پژوهش با هدف ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک و با استفاده از مدل ایکوال صورت گرفته است. در این تحقیق، سئوال اصلی که پیش روی محقق قرار دارد این است که: آیا شهروندانی که از خدمات الکترونیک شرکت ایرانسل استفاده میکنند از کیفیت ارائه این خدمات رضایت دارند؟ طبق این مدل، رضایت از کیفیت خدمات الکترونیک به رضایت از قابلیت استفاده، رضایت از کیفیت اطلاعات ...