ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد


پژوهشی با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل  (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: این پژوهش با هدف ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک و با استفاده از مدل ای­کوال صورت گرفته است. در این تحقیق، سئوال اصلی که پیش روی محقق قرار دارد این است که: آیا شهروندانی که از خدمات الکترونیک شرکت ایرانسل استفاده می­کنند از کیفیت ارائه این خدمات رضایت دارند؟ طبق این مدل، رضایت از کیفیت خدمات الکترونیک به رضایت از قابلیت استفاده، رضایت از کیفیت اطلاعات ...

بررسی وضعیت سیستم ارتباط با مشتری در پست بانک شهرستان مشهد و مطالعه امکان سنجی استقرار CRM در این بانک


پژوهشی با عنوان بررسی وضعیت سیستم ارتباط با مشتری در پست بانک شهرستان مشهد و مطالعه امکان سنجی استقرار CRM در این بانک به صورت ورد و پی دی اف چکیده: در حالی که با رقابتی­تر شدن و فراهم آمدن گزینه­های متعدد برای مشتریان در بازارها سازمان­ها بیش از پیش سعی در حفظ مشتریان موجود خود دارند، رویکردی چون مدیریت ارتباط با مشتری می­تواند به عنوان راه­حلی نهایی تلقی گردد. هرچند نتایج مطالعات متعدد نشان می­دهد که بسیاری از پروژه­های بکارگیری نظام مدیریت ارتباط با مشتری در ...

ارزیابی شاخصهای کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان بانک اقتصاد نوین شعبه سبزوار بر اساس مدل سرو کوال


پژوهشی با عنوان ارزیابی شاخصهای کیفی  خدمات ارائه شده به مشتریان بانک اقتصاد نوین شعبه سبزوار بر اساس مدل سرو کوال با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: مدیریت کیفیت خدمات به دلیل ویژگیهای متمایز خدمت چالشی اساسی برای موسسات ارائه دهنده خدمات از جمله بانکها به شمار می آید.چرا که سرمایه گذاریهای سنگین و حجم بالای فعالیتهای بازاریابی تحت تاثیر کیفیت پایین خدمات می توانند اثر بخشی خود را از دست بدهند .به منظور آگاهی از میزان رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان به شعب بانک اقتصاد نوین در راستای بهبود ...

بررسی تاثیر سیستمهای ارائه خدمات الکترونیکی(SDS) بانک ملی ایران بر بهبود رضایتمندی مشتریان


پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر سیستمهای ارائه خدمات الکترونیکی(SDS) بانک ملی ایران بر بهبود رضایتمندی مشتریان به صورت ورد و پی دی اف چکیده:   امروزه بانکداری الکترونیکی نقش بسیار مهمی در صنعت بانکداری ایفا می­کند و این مهم در حوزه ادبیات بانکداری، اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چالشهای  پیش روی صنعت بانکداری منجر شده که بانکها به استفاده از بانکداری الکترونیکی روی آورند و با ارائه خدمات و محصولات خود از طریق آن،  تلاش می­کنند نیازهای مشتریان خود را درک کرد ...

رابطه ی تیپ های شخصیتی (درونگرا و برونگرا) با خرید بیمه نامه ی جامع عمر و پس انداز در شهرستان نیشابور


پژوهشی با عنوان رابطه ی تیپ های شخصیتی (درونگرا و برونگرا) با خرید بیمه نامه­ ی جامع عمر و  پس انداز در شهرستان نیشابور با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: این تحقیق در پی دست یابی به اهداف زیر است شناخت رابطه تیپ شخصیتی برون گرا با وضعیت خرید بیمه جامع عمر پس انداز شناخت رابطه تیپ شخصیتی درون گرا با وضعیت خرید بیمه جامع عمر پس انداز شناخت رابطه تیپ های شخصیتی با خرید بیمه جامع عمر و پس انداز با توجه به ویژگی های دموگرافیک آزمودنی ها شناخت رابطه بین سبک اسنادی (درونی – بیرونی) با ...